Red Pen

Literature

Red Pen

Literature

Catcher in the rye

 

 

اینایی که میگم هستی !

همه شون دقیقن همون مشنگایی هستن که تو سینما به چیزایی که اصلا خنده دار نیست اما  هر هر بهش می خندن.

به خدا قسم اگر نوازنده ی پیانو بودم یا هنرپیشه ی سینما و این مشنگا فکر می کردن من خیلی محشرم  حالم به هم می خورد. حتا دلم نمی خواست برام دست بزنن.مردم همیشه واسه چیزا و آدمای عوضی دست می زنن. اگه من نوازنده ی پیانو بودم توی گنجه پیانو می زدم نه واسه اینا .

بعضی ها رفتاری متواضعانه هم تحویل آدم می دن ولی خیلی ریاکارن. چون خودشون هم نمی دونن چی می زنن و چی می نویسن و چی می خونن.اما تو این ماجرا من اون مشنگایی هم که تشویق می کنن و دست می زنن مقصر می دونم. اگر بهشون فرصت بدی همه رو خراب می کنن . اما من اجازه نمی دم کسی با قلمم و ادبیاتم اینکارو بکنه .توصیه می کنم اگر وقت دارین ناتور دشت سلینجرو اگرم خوندین یه بار دیگه مرور کنین.